20 de juny del 2019

LLIBRES DE TEXT 2019-2020

NOU SISTEMA DE VENDA DE LLIBRES CURS 2019-2020
Després de valorar el funcionament del sistema de distribució de llibres del curs passat, hem decidit buscar una nova empresa per millorar el servei. Finalment, el pròxim curs 2019-2020, l’empresa que ens farà la distribució de llibres serà LA PAPERERIA PACKD2 (l’antiga Carlin, C/ Priorat nº 14 Local 6 de SAB).
Us expliquem el funcionament per la compra de llibres
1.  Rebreu a través de l’escola, via agenda dels vostres fills i filles un full de comanda. Aquest full l’heu d’omplir amb nom i cognoms de l’alumne i telèfon de contacte i marcar els llibres que comprareu.
Aquest full l’haureu de portar directament a la papereria abans del 30 de juny, allà hi haurà una bústia perquè el pugueu dipositar.
 2.  La part de sota del full de comanda trobareu 2 números de compte distints:
a.    BANC SABADELL: és on heu de fer l’ingrés de l’import dels llibres que voleu seguint les instruccions que posa. Aquest ingrés el podreu fraccionar en les vegades que desitgeu entre el juny i el setembre.

b.    BBVA: és on heu de fer l’ingrés de l’import de la quota de soci de l’AMPA (17€ per família) indicant al concepte el nom i cognoms de o dels alumnes i el curs que faran l’any 2019-2020. Formant part de l’AMPA del José Juan Ortiz tindreu el màxim descompte en la venda de llibres, a més a més, d’un preu inferior en el servei de menjador i d’acollida i imprescindible per poder realitzar activitats extraescolars dintre de l’escola. No només aquests descomptes sinó també en algunes botigues de diferents tipologies de la nostra població. Per últim, penseu que una part de les quotes de l’AMPA s’inverteixen en l’escola en material i/o productes que necessiten, per tant s’estan beneficiant tots els infants. Així que és molt important que us feu socis per tal de continuar millorant la nostra escola.

El dia de la recollida dels llibres haureu de portar tots els justificants de pagament dels llibres i el de la quota de soci si l’heu fet per tal que se us apliqui el descompte, sinó haureu de pagar els llibres al PVP (preu de venda al públic).

3.    Distribució de llibres
Els llibres els podreu anar a recollir entre els  dies 3 i 10 de setembre a la mateixa papereria en l’horari habitual d’obertura (9’30 a 13’30h i de 16’30 a 20h).
Fora de les dates assenyalades per a la distribució podeu anar directament a la papereria.

Per qualsevol dubte ens podeu enviar un correu a l’AMPA:
P3 i P5 no porten llibres el curs vinent, per aquest motiu no hi ha llistat de llibres. 
L'agenda de l'escola, que és obligatòria, aquest curs la gestiona directament l'escola.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LLibres i carnets de socis de l'AMPA

Benvolgudes famílies, Us informem que els LLIBRES que faltaven i les noves comandes, realitzades en el moment de la venda de llibres, arr...